Dietari
de la setmana (10/02 – 14/02).
Bon
dia. Aquesta segona setmana de febrer que va passar, varen estar veient els ambdós temes que fèiem, que fan part del tema 7 i què són el
llenguatge i el pensament. Durant aquesta setmana varen anar
estudiant i comentant més coses relacionades sobre el tema de el
pensament i a finals de setmana, sobre el tema del llenguatge. Doncs
bé, el dilluns varen parlar sobre estratègies per aprendre a
pensar, si tenien alguna manera d'específica de fer-lo, si sabien
d'altres més i què pensaven sobre aquelles que varen estudiar com
per exemple les estratègies de tipus cognitives, que consisteixen en
un pla per assolir un objectiu a curt i llarg termini: com adquirim i
organitzem els coneixements per enfrontar-nos al nostre entorn. Aquí
consten estratègies de d'elaboració, d'organització, de
recuperació... Aquestes estratègies són les que més em serveixen
per a estudiar per exemple ja que fan referència a tot allò que
resumim, fem un mapa conceptual, un esquema... Les estratègies
motivacionals, com el seu propi nom ho diu, signifiquen aquelles
estratègies que influeixen en tot tipus d'aprenentatge, activant la
curiositat, treballant en grup, promovent l'autocontrol personal...
són les típics i més usades estratègies a classe avui dia. Des de
el meu punt de vista i opinió, m'agraden més les estratègies
cognitives, ja que per a mi treballar tot sola és millor però sí
que podríem dir i afirmar que les estratègies motivacionals tenen
un to gaire inspirador i d'ajuda que serveix per a molts. A la classe
següent, varen llegir textos i fer activitats relaciones al tema que
més endavant hi serà aquí al blog. Cal destacar els exercicis de
probabilitats i lògica que la professora ens va posar per així
pensar molt i poder deduir quina era la resposta. Particularment, a
mi no m'agrada gens aquestos tipus d'exercicis però vaig notar que a
tota la resta de la classe sí, i es graciós fer-lo perquè veus que
hi ha persones que troben la resposta en poc temps i altres, tarden
molt més o pensen respostes totalment diferents a la correcta, fent
que això ens resulti graciós com havia dit abans perquè veus
clarament la forma de pensar i d'analitzar les coses que té cadascú.
Al dia següent de classe varem estar treballant el treball del
trimestre com cada setmana i el divendres, últim dia de classe,
varen començar fent les activitats prèvies del tema 7 però ara,
centrant-nos més en el tema del llenguatge. Bon cap de setmana a tothom!
No hay comentarios:
Publicar un comentario