lunes, 17 de febrero de 2014

Dietari de la setmana (10/02 - 14/02).

Dietari de la setmana (10/02 – 14/02).
Bon dia. Aquesta segona setmana de febrer que va passar, varen estar veient els ambdós temes que fèiem, que fan part del tema 7 i què són el llenguatge i el pensament. Durant aquesta setmana varen anar estudiant i comentant més coses relacionades sobre el tema de el pensament i a finals de setmana, sobre el tema del llenguatge. Doncs bé, el dilluns varen parlar sobre estratègies per aprendre a pensar, si tenien alguna manera d'específica de fer-lo, si sabien d'altres més i què pensaven sobre aquelles que varen estudiar com per exemple les estratègies de tipus cognitives, que consisteixen en un pla per assolir un objectiu a curt i llarg termini: com adquirim i organitzem els coneixements per enfrontar-nos al nostre entorn. Aquí consten estratègies de d'elaboració, d'organització, de recuperació... Aquestes estratègies són les que més em serveixen per a estudiar per exemple ja que fan referència a tot allò que resumim, fem un mapa conceptual, un esquema... Les estratègies motivacionals, com el seu propi nom ho diu, signifiquen aquelles estratègies que influeixen en tot tipus d'aprenentatge, activant la curiositat, treballant en grup, promovent l'autocontrol personal... són les típics i més usades estratègies a classe avui dia. Des de el meu punt de vista i opinió, m'agraden més les estratègies cognitives, ja que per a mi treballar tot sola és millor però sí que podríem dir i afirmar que les estratègies motivacionals tenen un to gaire inspirador i d'ajuda que serveix per a molts. A la classe següent, varen llegir textos i fer activitats relaciones al tema que més endavant hi serà aquí al blog. Cal destacar els exercicis de probabilitats i lògica que la professora ens va posar per així pensar molt i poder deduir quina era la resposta. Particularment, a mi no m'agrada gens aquestos tipus d'exercicis però vaig notar que a tota la resta de la classe sí, i es graciós fer-lo perquè veus que hi ha persones que troben la resposta en poc temps i altres, tarden molt més o pensen respostes totalment diferents a la correcta, fent que això ens resulti graciós com havia dit abans perquè veus clarament la forma de pensar i d'analitzar les coses que té cadascú. Al dia següent de classe varem estar treballant el treball del trimestre com cada setmana i el divendres, últim dia de classe, varen començar fent les activitats prèvies del tema 7 però ara, centrant-nos més en el tema del llenguatge. Bon cap de setmana a tothom! 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario